dilluns, 12 de gener del 2026

"FILLA DE LA VENJANÇA" DESPRÉS DE LA SAGA BLACKWATER, ... US ATREVIU?!!!!

El passat mes d’octubre, l’editorial Blackie Books va estrenar la Biblioteca Michael McDowell,  una col·lecció dedicada a recuperar tota l’obra original de l’autor nord-americà, amb un thriller històric: “Filla de la venjança”. 

Michael McDowell (1950-1999), conegut sobretot per la saga Blackwater i pel seu guió de Beetlejuice, no era només un mestre del terror gòtic sudista: era també un cronista implacable de l’Amèrica profunda, de les seves misèries morals i obsessions familiars. Amb Filla de la venjança, escrita amb la seva característica prosa addictiva, se situa entre Stephen King i Jane Austen.

A “Filla de la venjança” mentre la intrèpida Philomena Drax intenta refer-se de la seva ruïna econòmica rep una carta inquietant dels seu riquíssim avi. Li confessa que les amenaces d'una família sense escrúpols, els Slape, el fan témer per la seva vida. La Katie, líder del clan Slape, una jove implacable amb dots de vident i una habilitat letal amb el martell, està a punt d'aconseguir el seu propòsit homicida. Comença així una persecució frenètica, un duel a vida o mort. Però la Philo ja fa massa temps que fuig: ha arribat l'hora de la venjança.

Si coneixíeu la saga Blackwater i us va atrapar, us recomanem que proveu aquest nou títol.

Les dues obres les trobareu a la biblioteca!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada