divendres, 21 de novembre del 2025

LLUCIA RAMIS, CONVIDADA ESPECIAL DE LA TERTÚLIA DEL CLUB DE LECTURA

Dimecres 19 de novembre va ser una ocasió especial per commemorar que aquest any la biblioteca compleix 75 anys al servei de la població de Súria, per aquest motiu vam tenir de convidada a la tertúlia del Club de Lectura l’escriptora i periodista Llucia Ramis. L’acte va omplir la Biblioteca, amb la presència de prop d’una quarantena de persones.

La tertúlia va estar centrada en la seva novel·la ‘Les possessions’, una obra sobre antics secrets de família que encara condicionen el present, en un context de fortes ambicions personals. Llucia Ramis va guanyar el Premi Anagrama 2018 amb aquesta obra.

La tertúlia va ser conduïda per Ramon Garcia. L’autora mallorquina va parlar de la seva novel·la com «una mena de crònica» d’una època a partir de vivències i reflexions personals sobre temes com el periodisme, la corrupció, l’especulació immobiliària i la insularitat.

Comptar amb la presència de l’autora del llibre llegit sempre és un moment especial ja que es té l’oportunitat de compartir i debatre amb ella les nostres opinions.























Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada